Wednesday, November 11, 2009

SEBELUM MENGEMBARA

Riang hati anak-anak bila suamiku membawa pulang tiket yang sudah dibeli untuk kami sekeluarga.Aku pun tumpang gembira.Sudah lama kami mahu membawa anak-anak berjalan ke negara orang.Mula-mula mahu ke Beijing saja,tapi suamiku mahu membawa kami menjelajah seluruh England.Untuk beberapa minggu ini aku agak sibuk di hujung minggu.Membeli pakaian musim sejuk untuk kami semua.Malas nak fikir panjang,kami shooping aje kat Universal Traveller.Aku memilih pakaian yang agak memuaskan hati semua anak-anakku. Kami juga ke kedai kasut,mencari kasut untuk Fitrah.Cerewetnya dia.Pusing-pusing diSunway,,aku penat..dan kami pun pulang.Suamiku sibuk mengatur perjalanan.Kami pergi tidak melalu travel agency.Suamiku juga sudah menempah hotel di London.Sememangnya 26 nov terlalu lambat bagi anak-anakku.Begitu jua aku....he he...Muga percutian yang dirancang ini berjalan baik.

No comments: