Wednesday, December 8, 2010

Zedan

Hari ini 8 dec
suamiku pagi-pagi dah keluar meeting
aku dan anak2 naik subway
gi Zedan
ingat nak beli jugak
tapi malaslah pulak
pusing2 kat Zedan
kami naik subway semula
gi Silk Street lagi
anak2ku nak beli entah apa2 lagi
aku pun temankan

ingat nak cari handbag satu
malas pulak
nyampah tengok jurujual tu
suka tarik2 tangan beli barang mereka
cuma melihat gelagat jurujual di sini

kalau nak beli
mereka suruh kita tekan culculatur
tekan je berapa harga nak beli
kalau dia berkenan ha...bolehlah berkira
kena pandai gak main cara mereka
kalau tidak....habis kena goreng

aku memang pandai goreng
he he
kalah juga mereka
ada yang suka tarik tangan
ceh!!!! aku marah tol kat mereka
"don't touch me"
ewah.....aku buat2 marah
ha....tak berani nak touch2 aku
he he

lama gak aku dok cuci mata
sampai bertaik mata aku..
melihat gelagat minah sepet ni

kul 5 balek appt
masak
makan
esok nak gi jalan lagi
fulussssss dah kurus.....

No comments: