Monday, November 26, 2012

UNTAIAN CINTA BUAT SUAMI


Hidup penuh kasih sayang
Membawa seribu makna
Pada masa-masa yang berlalu
Dan masa yang akan datang


Rindu semalam dan hari ini
Mendakap rasa sunyi
Terkenang pada memori manis
Semasa kita pernah bersama


Bagaimana aku bisa bernafas
Tanpa ada kau di sisi
Memberi aku semangat dan rasa cinta
Yang membuat aku kuat menghadapi hidup


Kau selalu memberi aku kata manis
Memujuk bila aku dalam kesedihan
Menyusun kata cinta penguat hati dan semangat
Dan kau beri aku cahaya dalam kilau malam yang sepi


Adakala,mana bisa aku melupakan
Tiap bait-bait suara cinta darimu
Dan bila aku basah di jalanan hujan
Kau datang payung aku dengan rasa rindu dan kasih



Aku sentiasa berharap,juga berdoa
Agar antara kita,tiada yang tengah
Dan kita akan hidup bersama berdua
Buat selamanya ..hanya berdua


Semuga,cahaya cinta akan sentiasa menyinari hati kita
Membawa kita menuju jalanan lurus tidak berliku
Menjadikan kita kekasih bersama ke akhir hayat
Dan mati kita bagai LAILA DAN MAJNUN

ABADILAH CINTA KITA

No comments: